0

Részösszeg: Ft


Nincsenek termékek a kosárban.

GY.I.K. – azaz Gyakran Ismételt Kérdések

Ha itt nem találod meg, amit keresel, írj nekünk az info@woodengoods.hu címre, vagy keress bennünket a 06-30-30-56-557 telefonszámon.

Mikor kapom meg a megrendelt árut?

Ha a rendelést munkanapon délelőtt 10:30-ig leadtad, akkor az várhatóan a következő munkanapon érkezik meg hozzád, vagy a választott postapontra. (Decemberben a Karácsony előtti időszakban sajnos ezt a futárszolgálatok nem tudják garantálni, de alapvetően jók a tapasztalatok ezzel kapcsolatban.)

Jó, jó, minden webshopban az van, hogy csak 1-2 nap a szállítás, aztán 2 hét után még sehol a rendelésem. Nálatok hogy van?

Nem így. Minden kosárba tehető árunk van készleten, és mindent azonnal csomagolunk is. Nincsenek meglepetések, rejtett információk. (Decemberben a futárszolgálatok 1-2 napos csúszása ritkán előfordulhat.)

Biztos, hogy ideér 1 munkanap alatt a csomag?

Ha a csomagot munkanapon délelőtt 10:30-ig megrendelted, akkor valószínű, de nincs rá garancia. A szállítási idő az MPL futárszolgálat leterheltségétől függően – ugyan nagyon ritkán – de változhat. Különösen leterhelt időszak számukra a Black Friday és Karácsony környéke.

Nagyon sürgős lenne holnap megkapnom a rendelésemet. Mit tegyek?

Ha S.O.S rendelést szeretnél, vedd fel velünk a kapcsolatot, és meglátjuk, soron kívül hogyan segíthetünk. Ha sikerült délelőtt 10:30-ig leadnod a rendelést, semmi teendőd nincs, intézzük, küldjük – a többi a futárszolgálaton múlik.

Van kiszállítási díj?

Jelenleg 30.000 Ft-tól nincs. Alatta igen. Ennek árait és részleteit ITT találod.

Bankkártyával fizetnék. Mi az a Barion? Biztonságos?

Egy pofonegyszerű és biztonságos kártyás fizetési mód, ahol regisztrálhatsz is, hogy legközelebb ne kelljen bankkártyszámot, CVC-t, egyebeket megadnod. Persze regisztrálni nem kötelező, a klasszikus kártyás módszerrel végigvihető a fizetés. Erről bővebb infókat is találsz az ÁSZF-ben.

Számlát is szeretnék, kell külön szólnom?

Mindenkinek küldünk számlát. Akkor is ha magánszemélyként vásárol, akkor is, ha cégként, vagy egyéni vállalkozóként. Rendeléskor kérjük kitölteni a számlázási cégnevet. A számlát online számlázó rendszerünk küldi ki a csomag feladásakor. Számlázó rendszerünk minden hatályos törvényekben foglalt feltételnek megfelelő AAM számlát küld elektronikusan, a megadott e-mail címre.

Azt látom a termékoldalon, hogy "Elfogyott. Gyártás/Beszerzés alatt". Mit tegyek?

Hívj bennünket.  Vagy írj nekünk az info@woodengoods.hu címre. Miért? Lehet, hogy 1-2 nap, és érkezik/készül belőle, de az is lehet, hogy a te kérésedre adunk le gyártási igényt a választott termékre. Nagy általánosságban elmondható, hogy azon termékeink, amik nincsenek készleten, és jelezted igényedet rá, 1 hónapon belül lesz ismét gyártás, és tudjuk küldeni.

Kupont kaptam. Hogyan használjam?

A kapott kuponnak legtöbbször van valamilyen felhasználási feltétele (határidő, összeghatár, termékkategória, stb.). Ha a kuponod ezeknek a feltételeknek megfelel, akkor a kosár oldalon tudod beírni a kuponkódot, ami érvényesíti a kedvezményt. Ha valami oknál fogva nem sikerül, hívj minket a 0630-30-56-557 számon, vagy írj az info@woodengoods.hu címre.

Írtam e-mailt. Mikor kapok választ?

Általában 1-2 órán belül. Gyorsak vagyunk, igyekszünk mindenkinek alapos, pontos választ adni, és a lehető legjobb megoldást nyújtani.  Ha azt tapasztalod, hogy eltelt fél nap, 1 nap, vagy még több, és nem kaptál választ, akkor az az e-mail vagy nem érkezett meg hozzánk, vagy véletlenül átsiklottunk felette. Feltétlenül írj újra (esetleg próbáld meg a woodenwebshop@gmail.com címet), vagy hívj minket!

Színárnyalat, erezet. Eltérhet a képen látottaktól?

IGEN. A fából készült termékek pontosan ettől egyediek és különlegesek. Nincs két – tökéletesen – egyforma darab. Mind színében, mind erezetében/mintázatában eltérő, igényes, kézműves darabok készülnek. Erre legtöbbször fel is hívjuk a figyelmet, de magától is értetődő. Kérjük, ezt vegyétek figyelembe.

Érzékeny a bőröm. Allergiás reakciókra számítsak?

Fából készült termékeink alapvetően hipoallergének. Mit jelent ez? Azt, hogy nem okoznak allergiás reakciót, hiszen nem tartalmaznak mesterséges anyagot. Természetes faolajjal kezeltek. Persze több olyan darab is van, amiben pl. fémrészek vannak, de ezek is 99%-ban nikkelmentes, rozsdamentes acél elemek, jellemzően a fémérzékenyeknek sem okoznak problémát, de ez érzékenység-függő.

Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?

Igen, érvényesítheted a 14 napon belüli visszaküldés jogát. A visszaküldés költsége téged terhel. Mindenekelőtt vedd fel velünk a kapcsolatot, írj nekünk az info@woodengoods.hu-ra, ahol ellátunk a szükséges instrukciókkal. Megbeszélés nélkül ne küldj nekünk csomagot, mert nem vesszük át. Különösképpen nem veszünk át utánvét árral terhelt csomagot.

(Testreszabott/gravírozott terméket nem küldhetsz vissza 14 napon belül csak azért, mert nem tetszik, hiszen ez Neked készült, másnak eladni már nem tudjuk. A garancia természetesen továbbra is él.)

A visszaküldés címe: WoodenGoods Hungary, Kovácsné Prohászka Eszter – EV. 6087 Dunavecse, Rózsa u. 11, 0630-30-56-557, info@woodengoods.hu.

DE! Amire szeretettel megkérünk:

1. Vásárlás előtt nézz meg, olvass el minden infót a termékről. Ha valamiben nem vagy biztos, kérdezz tőlünk. Minden itt van készleten, szívesen lemérünk, lefényképezünk Neked bármit. Vedd figyelembe, hogy a színárnyalat, mintázat, erezet a fa jellegéből adódóan változhat.

2. Ha a termék nálad van, és hibát tapasztalsz, keress bennünket az indoklás nélküli elállás helyett. Volt rá példa, hogy pl. Ügyfelünk nem tudta megfelelően beállítani a kronográf funkciókat, hibásnak ítélte, ezért visszaküldte. Nem volt hibás, nem volt rossz, egy félreértés miatt fizette ki a postaköltséget Ő, majd pedig mégegyszer mi is a visszaküldéskor.

3. Bízz bennünk. Rugalmasak vagyunk. Szinte biztos, hogy tudunk segíteni, és megoldjuk a problémádat. A legjobb kapcsolatra törekszünk.

Már megrendeltem a terméket, úton van, de meggondoltam magam. Mit tegyek?

A megrendelt (és már feladott/számlázott) terméket át kell venned, és Neked kell visszaküldened saját költségeden. Erre a jogszabály téged is kötelez, az ASZF-ben is megtalálod a részleteit. A szerződés létrejött, amikor a rendelést létrehoztad, és bejelölted, hogy elfogadod annak feltételeit. Ha visszautasítod a csomag átvételét, és a csomagot az MPL visszküldi hozzánk, akkor nekünk 2 kiszállítás költségünk keletkezett a semmiért, amit kiszámlázunk neked, díjbekérőt küldhetünk, fizetési meghagyást kezdeményezhetünk.

Postapontra rendeltem a csomagot. Mennyi időm van átvenni?

Postapont-függő. Általában 5 napon belül kell ezeken a pontokon átvenned, az adott postapont nyitvatartási idejében.

Hová kérhetem a kiszállítást?

Házhoz, postákra, COOP Pontokra, MOL pontokra, és egyéb postapontokra. A pénztár oldalon ki tudod választani a Neked tetszőt. Részletek ITT.

Milyen termékekre vonatkozik a jótállás?

Nálunk is a hatályos jogszabályok szerint minden 10.000 Ft feletti karórára, napszemüvegekre, és elektronikával ellátott szerkezetekre. Mindig a csomagba tesszük a kinyomtatott, kitöltött és aláírt jótállási jegyet. Részletek az ÁSZF-ben.

Garanciális problémám van. Mit tegyek?

Keress bennünket e-mailben az info@woodengoods.hu címen, megoldjuk a problémádat. Az ÁSZF-ben megtalálod az ide vonatkozó szárazanyagot. Amennyiben a probléma garanciális időn belül nem a Te hibádból, vagy valamely fizikai behatástól és nem megfelelő használatból ered, úgy a problémádat garantáltan megoldjuk.
Vedd figyelembe, hogy a FA – anyagából adódóan törékeny (bár ez a műanyagra és a fémre is igaz), a vizet nem szereti. A fából készült karórák emiatt nem is vízállóak. Természetesen ha kap pár csepp esőt, valószínűleg nem lesz semmi baja, de kerülni kell a komolyabb vízzel való érintkezést, a párás helyeket (a fa megszívhatja magát). Az ilyen és hasonló meghibásodásokra nincs garancia. Ettől függetlenül lehet, hogy van alkatrészünk, vagy szíjunk/csatszemünk, amivel alkatrész áron és szervizköltséggel  javítani tudunk. Keress bennünket ilyen esetben is bizalommal.

Leadtam egy rendelést, de nem kaptam róla semmilyen értesítőt. Mit tegyek?

Ha a rendelést véglegesítetted (bankkártyás fizetés esetén befejezted a tranzakciót), akkor egy összefoglaló képernyő fogad, az e-mail címeden pedig egy üzenet hasonló tartalommal. Ha nem kaptad meg, akkor vagy rosszul adtad meg az e-mail címed (írj nekünk és ellenőrizzük), vagy a postafiókod valamiért blokkolta/SPAM-be rakta az üzenetet. Ellenőrizd ott is! Fontos, hogy az üzenet jó helyre menjen, mert a kiszállítási tájékoztatót és a számlát is elektronikusan (e-mailben) küldjük.

Hogyan ellenőrizhetem a csomag státuszát? Pontosan mikor érkezik meg?

Miután a csomagot feladtuk, az MPL sms-ben vagy e-mailben értesítést küld, hogy a csomag náluk van, és küldik a követőkódot is. Ezt a számot a posta.hu oldalon beírva ellenőrizhetjük a csomag státuszát. Az, hogy a nap melyik szakában, vagy milyen időintervallumban érkezik a csomag, nem tudjuk, a helyi MPL-es kiszállítási szokásokon múlik. Ha egyedi kérésünk van (pl. nem leszek otthon, őrizzék a postán, stb.), akkor az MPL központi számát (06-1-767-82-82) hívva próbáljunk kapcsolatba lépni a futárral, vagy kérjünk további információt.

Gravíroztatni szeretnék. Mik a lehetőségeim és mennyi időt vesz igénybe?

Gravíroztatni lehet csokornyakkendőre, karóra hátlapra, karóra díszdobozra, illetve szinte minden fa ajándékra, amin van megfelelő felület. Kérünk, hogy amennyiben ez külön nincs feltüntetve az adott termék oldalán, úgy egyeztesd az ügyfélszolgálattal a lehetőségeket. Gravírozáshoz EZT a tételt kell kosárba tenni a termék mellé.

A pénztár oldalon megjegyzésben is jelezheted, hogy mit szeretnél gravíroztatni, de a visszaigazoló e-mailre válaszolva is elküldheted részletesen az igényedet ezzel kapcsolatban. Általában látványtervet készítünk, elküldjük ellenőrzésre, és elfogadás után kezdünk neki gravíros partnerünkkel a munkának.

A gravírozással elkészíteni kívánt termékek bankkártyával fizethetők, és mivel ezek testreszabott, neked készített és másnak már nem eladható termékek, értelemszerűen nem vonatkozik rájuk a 14 napos visszaküldési garancia, csak a normál garancia.

A gravírozás általában 3-5 munkanapot vesz igénybe, a kiszállítás így ennyivel hosszabbodik meg.

 

FIGYELEM! Gravíroztatni 2019-ben utoljára DECEMBER 14-ig leadott rendelés esetén van lehetőséged. A rendeléssel egyidőben, vagy azt követően rögtön küldd el, hogy mit szeretnél gravíroztatni, hogy el tudjuk kezdeni a munkát, és légy elérhető e-mailben a következő 24 órában, mert keresni fogunk a látványtervvel. Így Karácsonyra még elkészül a munka.

All search results